Promovare.Site

Promovare site seo, publicitate online, promovare online, articole sponsorizate

Recenzia cartii Singura poveste de Julian Barnes

0

Atunci cand Paul, in varsta de 19 ani se afla pe acelasi teren de tenis cu Susan, in varsta de 48 de ani, casatorita si mama a doua fete adulte, se indragosteste pur si simplu de aceasta. Nu isi pune nicio intrebare, nu ii pasa ce vor spune locuitorii din satul sau, ce vor crede parintii sai, ce se va intampla peste 20 de ani cand el va avea 39 si ea 68…este pur si simplu indragostit nebuneste. Sigur pe el si pe sentimentele lor. O idila care debuteaza sub privirea poate nu complice dar aprobatoare a sotului. A inteles oare acesta ce se petrece sub acoperisul sau si incearca sa se acomodeze acestei situatii? Sau este pur si simplu orb deoarece in mare parte din timp este beat? Nu conteaza, cum nu conteaza nici furia parintilor lui Paul care au aflat despre aceasta relatie si consecintele care deriva din aceasta situatie.

Paul si Susan decid sa nu se ascunda de ochii lumii, sa se afiseze. Decid sa se mute la Londra dar Paul intelege incetul cu incetul ca Susan are o problema serioasa cu alcoolul. Povestea se schimba, nu mai este povestea a doua persoane intre care exista o mare diferenta de varsta ci cea a unui cuplu cu probleme. Ce este de facut? Paul este disperat si dezamagit totodata. Pentru el, ruptura nu este posibila, nu dupa tot ce a facut pentru aceasta relatie. Dar viata impreuna a devenit aproape imposibila. De cand s-au mutat impreuna au o multime de probleme de parca mereu se intampla ceva care vine sa sublinieze ca aceasta relatie nu era menita sa fie.

Singura poveste nu este o simpla carte si iti dai repede seama de acest lucru. Este o poveste de viata, este o poveste pe care nu o citesti ci care iti este incredintata asemeni unui secret sau unei confesiuni. Cartea este structurata in trei capitole mari intitulate Unu, Doi si Trei. In ultimul capitol Paul isi mentine credinta ca Susan a fost singura sa iubire dar si singura poveste care merita sa fie spusa.

So, what do you think ?

You must be logged in to post a comment.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.